Meest gestelde vragen (FAQ)


1. Waarom hebben jullie geen webshop keurmerk?
Keurmerken willen bepalen hoe wij onze site indelen en onze bedrijfsvoering regelen. Bovendien brengt het lidmaatschap van een keurmerk aanzienlijke kosten mee, die we weer moeten doorberekenen in onze producten. Wij denken dat wij u met onze site, meestgestelde vragen en telefonische helpdesk en eigen bezorgservice uitstekend van dienst kunnen zijn en hebben hiervoor geen keurmerk nodig om dit te bevestigen.

2. Hoe gaan jullie om met klachten?
Op het moment dat er een klacht per mail of telefoon binnenkomt gaan wij kijken of wij deze op kunnen lossen. U krijgt per mail altijd binnen 48 uur reactie, waarna wij zorgen voor een goede afhandeling.

3. Geeft Groene mortels ook korting?
Ja, wij geven korting op onze producten. Vaak hebben wij acties voor vaste klanten met speciale coupon / actiecodes. Deze acties hebben een beperkte geldigheidsduur.

4. Retourzendingen, hoe kan ik producten retour zenden?

Gedurende 14 (veertien) kalenderdagen na ontvangst van uw bestelling heeft de opdrachtgever het recht de overeenkomst zonder opgaaf van redenen te ontbinden en de gehele bestelling te retourneren of te ruilen. U heeft na annulering nogmaals 14 (veertien) dagen om uw bestelling retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. De ontbinding geschiedt door het uitbrengen van een schrijven per mail aan info@groenemortels.nl of per brief. Klik hier voor meer informatie over retourzendingen